مهتا:برای بهترینم ♥★

مهتا:برای بهترینم ♥★
دیدگاه ها (۱)

مهتا:سه ساعته فقط آهنگ BAD GIRL از خدای جذابیت ،کریسم گوش می...

مهتا:برم کپه ی مرگمو بذارم :''(هیچکی تحویل نمیگیره ~_~

لطفا بذار ببارم عشقم....به خدا این اشک ها برای توست!

دوست دارم، به اون خدا، به عشقمون قسمخدا، تورو، آورده واسه من...

برای تو بهترینم..

مهتا حبیب

پروردگارا هیچ کس مهتا ج هر ناکس نکن یارب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط