با توجه به این پست 👈🏻https://wisgoon.com/p/MBCMKHLA6M
با توجه به این پست 👈🏻https://wisgoon.com/p/MBCMKHLA6M
خیلی هاتون گفتید که من شایعه رو درست کردم نباید میزاشتم تو پیج تو به تهکوک آسیب میزنی این حرفا.
این کانال تلگرامی هست که من خبر تهکوک رو گرفتم و واستون گذاشتم اینارو اینجا گذاشتم که ببینین من شایعه درست نکردم این کانال با این همه ممبر گذاشته حالا من این نیوز رو اینجا میزاشتم یا نمیذاشتم فرقی نداشت .
من خودم ۷ ساله آرمی ام هیچ وقت بد بی تی اس رو نخواستم و با هر موفقیت هاشون من احساس غرور میکنم و واقعا خیلی واسم دردناکه که اینجوری بخواین به من هیت بدید یا آرمی بودنمو زیر سوال ببرین
این پیج راجب نیوز بی تی اسه یعنی هر خبر یا هر چی که مربوط به بی تی اسه من میزارم و هیچ کدوم اینارو من از خودم در نیوردم
حالا نمیدونم شما درباره من چجور فکر میکنین ولی من آدمیم که به شدت عاشق بی تی اسم و خالصانه بهشون احترام میزارم ولی من اینجوریم که به حرف های بقیه خیلی اهمیت میدم اینجوری نیستم که توی اون پست یه عالمه به من هیت دادید راحت فراموش کنم فکر میکنم راجبشون به تک تک کلمههاتون فکر میکنم بیشتر خودمو اذیت میکنم با اینکه تقصیر من نبوده💔
تا یه چند روزی روی مود پست گذاشتن نیستم بعد اون حتما ویدیو های کنسرت مادرید رو میزارم نگران نباشید🥲🫂
خیلی هاتون گفتید که من شایعه رو درست کردم نباید میزاشتم تو پیج تو به تهکوک آسیب میزنی این حرفا.
این کانال تلگرامی هست که من خبر تهکوک رو گرفتم و واستون گذاشتم اینارو اینجا گذاشتم که ببینین من شایعه درست نکردم این کانال با این همه ممبر گذاشته حالا من این نیوز رو اینجا میزاشتم یا نمیذاشتم فرقی نداشت .
من خودم ۷ ساله آرمی ام هیچ وقت بد بی تی اس رو نخواستم و با هر موفقیت هاشون من احساس غرور میکنم و واقعا خیلی واسم دردناکه که اینجوری بخواین به من هیت بدید یا آرمی بودنمو زیر سوال ببرین
این پیج راجب نیوز بی تی اسه یعنی هر خبر یا هر چی که مربوط به بی تی اسه من میزارم و هیچ کدوم اینارو من از خودم در نیوردم
حالا نمیدونم شما درباره من چجور فکر میکنین ولی من آدمیم که به شدت عاشق بی تی اسم و خالصانه بهشون احترام میزارم ولی من اینجوریم که به حرف های بقیه خیلی اهمیت میدم اینجوری نیستم که توی اون پست یه عالمه به من هیت دادید راحت فراموش کنم فکر میکنم راجبشون به تک تک کلمههاتون فکر میکنم بیشتر خودمو اذیت میکنم با اینکه تقصیر من نبوده💔
تا یه چند روزی روی مود پست گذاشتن نیستم بعد اون حتما ویدیو های کنسرت مادرید رو میزارم نگران نباشید🥲🫂
- ۱.۶k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط