وقتے انسانها
از تنهایــے مے نالند
منظورشان این نیستـــ
ڪه اطرافشان خلوتـــ استـــ !
تنهایــے این استـــ
ڪه هیـــچ ڪس نمے فهمد چه مے گویند ...!
دیدگاه ها (۱)

هی رفیقبدون چتر کنارم قدم نزن، خیس دلتنگی هایم میشویدنیای من...

دقیقاااااااااااااااااا

مــواظب خوبی ‌هـایت بـاش..روزگــــار..دلســوز ڪسی نیستاز احس...

متاسفم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط