فکر میکنم :
فکر میکنم :
ما همه اینقدر رشد کرده ایم
که نیازی به دیگرانی نداشته باشیم که بخواهند برای ما تصمیم گیری کنند .
یعنی ما عاجز هستیم از درک همه مسایل .انهم جوی که دران زندگی میکنیم .
اقایان کمی خارج شوید ار کادر جبهه گیری حزبی .
وتعاملات جناحی .
ما هم قادر یم تصمیم بگیرم و عمل کنیم میشود از داخل بر جهای میلیاردی برای ما تصمیم نگیرید .
فاجعه 88 درست نکنید .ما را از جنگ نترسانید . بگذارید تا هوای جامعه بسوی تعادل به پیش برود .
هر روز دری نو با ایده هایی جدید کمتر ارائه بدهید . کمتر چشم امیدتان به کدخدا باشد !!
ما همه اینقدر رشد کرده ایم
که نیازی به دیگرانی نداشته باشیم که بخواهند برای ما تصمیم گیری کنند .
یعنی ما عاجز هستیم از درک همه مسایل .انهم جوی که دران زندگی میکنیم .
اقایان کمی خارج شوید ار کادر جبهه گیری حزبی .
وتعاملات جناحی .
ما هم قادر یم تصمیم بگیرم و عمل کنیم میشود از داخل بر جهای میلیاردی برای ما تصمیم نگیرید .
فاجعه 88 درست نکنید .ما را از جنگ نترسانید . بگذارید تا هوای جامعه بسوی تعادل به پیش برود .
هر روز دری نو با ایده هایی جدید کمتر ارائه بدهید . کمتر چشم امیدتان به کدخدا باشد !!
- ۵۳
- ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط