فکر میکنم :

فکر میکنم :

ما همه اینقدر رشد کرده ایم

که نیازی به دیگرانی نداشته باشیم که بخواهند برای ما تصمیم گیری کنند .

یعنی ما عاجز هستیم از درک همه مسایل .انهم جوی که دران زندگی میکنیم .

اقایان کمی خارج شوید ار کادر جبهه گیری حزبی .

وتعاملات جناحی .

ما هم قادر یم تصمیم بگیرم و عمل کنیم میشود از داخل بر جهای میلیاردی برای ما تصمیم نگیرید .

فاجعه 88 درست نکنید .ما را از جنگ نترسانید . بگذارید تا هوای جامعه بسوی تعادل به پیش برود .

هر روز دری نو با ایده هایی جدید کمتر ارائه بدهید . کمتر چشم امیدتان به کدخدا باشد !!
دیدگاه ها (۱)

اینجا زابل :اقایونیکه تصمیم گیری میکنید اینجا زندگی میکنی ؟ر...

لطف میکنی . ببینی اینجا چه خبره ؟بیرون گود راجب ورود به استا...

کامبوج

عجب دیداری .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط