ضرورت بودنت همیشگیست............ فرقی نمیکند!!!! چه در کن

ضرورت بودنت همیشگیست............ فرقی نمیکند!!!! چه در کنار من چه در خاطر من...
دیدگاه ها (۱)

چقدر خوبه یکی باشه که آروم در گوشت بگه غصه نخوریها من هستم.

همیشه نمیشه زد به بی خیالی و گفت:تنهااومدم،تنهامیرم...یه وقت...

آره والا

یادش بخیر همه تیمها رو شکست دادیم

ممنون به خاطر بودنت

فرقی نمیکند کدوم دهه باشی وقتی که در جهنمی💔🥱🖤💸😅

. . لایکش؟تقویم امسال ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط