آرزو می کردم....
آرزو می کردم....
که تو خواننده ی شعرم باشی ...
راستی...
شعر مرا می خوانی... ؟!
که تو خواننده ی شعرم باشی ...
راستی...
شعر مرا می خوانی... ؟!
- ۱.۹k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط