‎‌

‎‌
چقدر خوبه بهت بگه:
یا مال من میشی
یا بازم مال من میشی
راه دیگه ای نداری
‎‌
دیدگاه ها (۳)

‎‌‌‌‎

‎‎‌چشمهایت#چهارشنبه‌_سوری آخر سالندتمام دوستت دارم هایممیان ...

تو هیچ تصوری از اینکه چقدر بهت فکر میکنم نداری#ایران #عشق#عا...

ای جونم پسرم چقدر خوبه

دیگه چقدر بهت وقت بدم....#enfp#intp

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط