آدمها رو ذخیره نکنیم
آدمها رو ذخیره نکنیم
برای روزهای مبادا !
اگر برای کسی نصفه و نیمه ایم
و او تمامش را برایمان خرج میکند
تووی آب نمک نخوابانیمش !
هی بگوییم اگر هیچکس نباشد
این آدم هست که تمامِ خودش را
پای من میگذارد!
آدمها یک روز ته میکشند،
بی اینکه بفهمید و
زمانی به خودتان میآیید
که دیگر هیچ راهی برای بازگرداندن
آدمی نیست که احساسش را
صادقانه خرجتان کرده بود .. !
برای روزهای مبادا !
اگر برای کسی نصفه و نیمه ایم
و او تمامش را برایمان خرج میکند
تووی آب نمک نخوابانیمش !
هی بگوییم اگر هیچکس نباشد
این آدم هست که تمامِ خودش را
پای من میگذارد!
آدمها یک روز ته میکشند،
بی اینکه بفهمید و
زمانی به خودتان میآیید
که دیگر هیچ راهی برای بازگرداندن
آدمی نیست که احساسش را
صادقانه خرجتان کرده بود .. !
- ۱.۸k
- ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط