جواب اولی اینکه واقعا بی ادب و بیشعوری و اینکه ادم به بی
جواب اولی اینکه واقعا بی ادب و بیشعوری و اینکه ادم به بیشعوری تو ندیدم
جواب دومی اینکه ۱۷سالمه اهل تهرانم
جواب سومی تو اگه دختر با معرفت و خوبی بودی هیچوقت تو ناشناس به من این جوری نمیگفتی و اینکه گذشته ی شایان رو من همش رو میدونم لازم نیست تو بهم بگی چیکتر کنم و چیکار نکنم.
جواب دومی اینکه ۱۷سالمه اهل تهرانم
جواب سومی تو اگه دختر با معرفت و خوبی بودی هیچوقت تو ناشناس به من این جوری نمیگفتی و اینکه گذشته ی شایان رو من همش رو میدونم لازم نیست تو بهم بگی چیکتر کنم و چیکار نکنم.
- ۷.۵k
- ۰۲ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط