ببخشید دیروز فعالیت نکردم....

ببخشید دیروز فعالیت نکردم....
درسا مگه ول میکنه ادموووو؟؟؟
دیدگاه ها (۲)

در عوضش امروز کلی فعالیت میکنم😎

دارم غرق میشم تو مرداب نگفته هام؛

دل ما دریایِ صدها کهکشانِ صبر است !

اینم از آخرین پست امروزاین روایت من و خواهرمههه🤣😂

این پستو گذاشتم که بگم زندم😄ببخشید فعالیت نداشتم فشار درسا د...

ببخشید خوشگلای من چن روز فعالیت نکردمفعالیت شروع شد😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط