وقتی میمیری تو را به اسمت صدا نمیکنند و درباره تو میگویند
وقتی میمیری تو را به اسمت صدا نمیکنند و درباره تو میگویند: جسد کجاست؟
و بعد از غسل دادنت میگویند: جنازه کجاست؟
و بعد از خاکسپاریت میگویند: قبر میت کجاست؟
همه لقب ها و پست هایی که در دنیا داشتی بعد از مرگت فراموش میشه.
مدیر، مهندس، مسئول، دکتر، بازرس...
پس فروتن و متواضع باشیم... نه مغرور و متکبر...
و بعد از غسل دادنت میگویند: جنازه کجاست؟
و بعد از خاکسپاریت میگویند: قبر میت کجاست؟
همه لقب ها و پست هایی که در دنیا داشتی بعد از مرگت فراموش میشه.
مدیر، مهندس، مسئول، دکتر، بازرس...
پس فروتن و متواضع باشیم... نه مغرور و متکبر...
- ۱.۱k
- ۰۸ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط