کی این تنبیه رو یادشه؟؟؟

کی این تنبیه رو یادشه؟؟؟
دهه شصتیا میفهمن
دیدگاه ها (۰)

دخملونه

اطلاع رسانی شود

کیا این تنبیه بدنی رو یادشونه؟؟اخخخخ عجب دردی داشت.دهه ۶۰ ی ...

دخترونهلایک کنید دوستان.پست های مختلف میزارم خوشتون اومد دنب...

خاطرات دیروز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط