والا ....

والا ....
یکی باید باشد .
که دل ادمو حسابی بلرزونه .
دیدگاه ها (۴)

چه بی تابانهمی خواهم ات ای ازمون تلخ زنده به گوری !

وعاشق """"""""""""اعتراف را چنان به فریاد وا داشت که وجودش ه...

وسپیده دم با دست هایت بیدار میشود .

چرا پسرا ادمو عاشق میکنن بعدش دل ادمو میشکونن؟

gina_

#تایپوگرافی دل یکی دل بر یکیسر یکی سرور یکی #حاج_مهدی_رسولی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط