هیشکی....هیشکی

هیشکی....هیشکی
دیدگاه ها (۳)

اگه عروسکم نبود من از تنهایی میمردم

دلم واسه عشقم تنگ شده...اما حیف اون دیگه دلش واسه من تنگ نمی...

واااااااای....خخخخخ♥

پلیز پلیز●﹏●لایک میکنم

خبب هیشکی :)

....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط