هــیچ کــس بــه "قشنگـــی"

هــیچ کــس بــه "قشنگـــی"
🍃 💞
" تــــ❤ ️ـــو "
🍃 💞
"مـــــرا" نـــکـشـت ،،،😄


‎‌‌‌‌ ‎‌‌‌
دیدگاه ها (۱۴)

خلاصی از دلت گر باشد من حبس ابد میخواهم...😍

مثل یک معجزه‌ ایعلتایمان منیهمه هان و بله هستندو شما جان منی...

* سومین فصل سال یعنی منآرزوی محال یعنی منیک غزل عاشقانه یعنی...

چه دغدغه ی قشنگیستاینکه چگونه نازت را بکشم💛 ❤ ‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط