🔱 :

🔱 :
#تا_ابد_طرفدارتیم

خبر جدایی رامین راضاییان بدترین خبر سال ٩٦ برای تیم و طرفدارا بود

_رامین جان :
گل زدی، پاس گل دادی، روحیه دادی، دقیقه اخر اومدی تاثیر گذار بودی، مردونگی کردی پنالتی رو پاس دادی با اینکه میتونستی خودت گل کنی، خاطره گذاشتی چیپ زدی و کلی اتفاقات دیگه...

طرفداران با شعور پرسپولیس باید به تصمیم کادر فنی و سرمربی احترام بزاریم. یادتون باشه که این برانکو بود تیممون رو بالا کشید. فصل پیش کجا بودیم به کجا رسیدم و الان کجاییم.

ما خیلی ها رو از دست دادیم کاپیتان هادی نوروزی، مهرداد اولادی با تعصب و خیلیای دیگه... بدتر از اینا که نمیخواد بشه...

تا میتونید دعا کنید تا قهرمانی هیچ سدی جلودارمون نباشه. و امیدواریم که رامین رضاییان هر جایی که هست و خواهد رفت همیشه خوبو خوشو سلامت باشه

#رامین_رضاییان
#تا_ابد_طرفدارتیم
#رامین
دیدگاه ها (۶)

همش زیرسرعلیپور بود

#امید

#عقاب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط