من و حاجی لند یهویی 😊 😛

من و حاجی لند یهویی 😊 😛
دیدگاه ها (۵)

این داداش منه گیر داده بود منم ببر پیش حاجی لند ک بردمش کلیم...

ی عکس زیر خاکی پیدا کردم 3 سال پیش یهویی xD

مثلا هوا دونفرس فعلا من ک ازش خیری ندیدم الانم همین هوا دهنم...

با این دسته گل بری خواستگاری عمرا جواب ن بشنوی xD

دیزنی لند🥹

میا لند ☻

کانال بتا کرفت لند @officialbetacraftland

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط