از رفتار دیگران

از رفتار دیگران
ناراحت نشوید
آدما در حد لیاقتشون
رفتار میکنند
لیاقت چیزی نیست که شما
از توی شناسنامه یا چهره افراد بفهمید !
لیاقت چیزی نیست که انتهای
یک راه طولانی مشخص شود !
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه
ندیده گرفتن، بی احترامی، بی توجهی
فرد مقابل به شما، به خاطر دیگران است
در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را هدر آدم
بی لیاقت های زندگی نکنید !
دیدگاه ها (۰)

پرسید: فرق بین دوست و رفیق، گفتم : دوست فقط یک آشناست، یک هم...

ﺍﮔﺮ ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ "ﻏﯿﺒﺖ" ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ و تهمت میزنیم، ﺑﺎﻧﮑﻬﺎ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺧﻮﺩ...

سفیر کبیر Grand Ambassador

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط