دیروز اینجا بودم بهشت بود

دیروز اینجا بودم بهشت بود
دیدگاه ها (۴)

یه دست صدا نداره

کاخ نیاورون.کوشک احمدشاهی

یهویی رفتیم سفر❤ ❤ ❤ جاتون خالی

قداین نیستم که کسی باشم براشونمیخوام حرف نزنم فقط بگین چیکار...

چه زود گذشت...

من داخل جهم دنبال بهشت بودم🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط