هیچ وقت نباید به اجبار خندید.

هیچ وقت نباید به اجبار خندید.
گاهی باید تا نهایت آرامش گریه کرد... لبخند بعد از گریه از رنگین کمان بعد از باران هم زیباتر است!
دیدگاه ها (۱)

فدا سرممممممممم...

کی گفته؟ !

سیگار بکش. . .

شجاعت. . .

🦚زنـدگی گـاه به اجبار گهی با عشق است 🦜زنـدگی گاه به لبخند و...

عاشقانه

حرف حق رو خسرو شکیبایی زد که گفت:گاهی نباید صبر کرد!باید رها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط