طنز و سرگرمی anahita_queen 15016498

دیدگاه ها (۴)

اون موقع‌ها که فیفا بازی می‌کردم، یک عادتی که داشتم این بود ...

عجب معلم پایه ایی!!

وااااااااالا!!!!!!!!

همه که تراسی شدن!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط