تقصیر خودم بود کآری کردم بخنده...خودم عآشق خندهآش شدم

تقصیر خودم بود کآری کردم بخنده...خودم عآشق خندهآش شدم
دیدگاه ها (۱)

مهربون کع باشی خسته کننده میشی(:!!

عآشِق نَشو عَ یِ پُل خودتو بندآز کَمتَر دَرد دآرع :)

-میگم خوبم اما... صدآم میلرزع-♡

بِه ظاهِر همه چیز خوبه وَلی همه چی بِه ظاهر نیست

خودم ازش جدا شدم اون همش اومد جلو ولی خب ولش دیگه تقصیر خودم...

صدها بار مردم و زنده شدم ولی برگشتی درکارنیس شاید تقصیر خودم...

عاشق قاتل خودم شدم💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط