از شیخ بهایی پرسیدند :
از شیخ بهایی پرسیدند :
خدا را در کجا یافتی ؟
.ِ
.
.
.
فرمودند در قلب کسانی که بی دلیل مهربانند...!!!!!!!
.
.
.
منو میگفت:-)
خدا را در کجا یافتی ؟
.ِ
.
.
.
فرمودند در قلب کسانی که بی دلیل مهربانند...!!!!!!!
.
.
.
منو میگفت:-)
- ۳.۳k
- ۱۵ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط