به
به
"بـی کـسـی "
هـای
هـر کـسـی سـر زدم
یـک
"تـــو
در زنـدگـیـش بـود
سـراغ بـی کـسـی هـای خـودم
را کـه گـرفـتـم
درد بـی رنـگـی بـود
و هـیــچ نـبـود
اشـک بـود و آسـمـان بـود و
دردی کـه هـیــــچ کـس نـفـهـمـیـد
"جـز خـــــــــــودم!!!!!!"
"بـی کـسـی "
هـای
هـر کـسـی سـر زدم
یـک
"تـــو
در زنـدگـیـش بـود
سـراغ بـی کـسـی هـای خـودم
را کـه گـرفـتـم
درد بـی رنـگـی بـود
و هـیــچ نـبـود
اشـک بـود و آسـمـان بـود و
دردی کـه هـیــــچ کـس نـفـهـمـیـد
"جـز خـــــــــــودم!!!!!!"
- ۳.۱k
- ۰۶ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط