سینه ام ؛

سینه ام ؛
منزلگه اندوه و درد و بدگمانی ؛؛؛
کاش چون پائیز بودم
کاش چون پائیز بودم...


#فروغ_فرخزاد
دیدگاه ها (۲)

دلخوشم با نفسیحبه ‌ی قندیچاییصحبت اهل دلیفارغ از همهمه‌ ی دن...

‌‌ گاه سربازی شجاعی ، گاه شاهی نا امیدروز و شب چیزی به جز تک...

آه ای زندگی ، منم که با همه پوچی ،از تو سرشارم#فروغ_فرخزاد

پایان غیر منتظره 🧘🏻‍♀️

کاش الان مرده بودم....

هعییی ای کاش بودم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط