00:00 I♡U
00:00 I♡U
براتون آرزو می کنم کسی رو داشته باشین
که قبلِ خواب بهش "شب بخیر" بگین:)
خوابیدنای بدون شب بخیر عین جمله های ناتمومه!
نصف نیمه و بی جهت!
براتون آرزو می کنم کسی رو داشته باشین
که قبلِ خواب بهش "شب بخیر" بگین:)
خوابیدنای بدون شب بخیر عین جمله های ناتمومه!
نصف نیمه و بی جهت!
- ۶۶۵
- ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط