یکی‌بیاد‌بچتیم/:

یکی‌بیاد‌بچتیم/:
دیدگاه ها (۲۲۸)

_اگ‌اونقدر‌تنها‌شم‌ک‌دلم‌نخادتون‌چی؟

اوکی‌ولی‌این‌آهنگ‌زیادی‌فاکیه/:

_قصه‌از‌اینجا‌شروع‌شد‌که‌حواسم‌پرته‌تو‌بود![نوشته‌های‌تو.......

یچیزی بینه کیوتو هاته/:

هعییییییییییییییییییییییییییکسی هست بیاد با هم بچتیم؟؟؟؟حوصل...

بچتیم ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط