من چجور دختریم ؟؟؟

من چجور دختریم ؟؟؟
لطفا حقیقتو بگین بدی هارو بگین بهتره :)
مرسیییی
پست موقت
دیدگاه ها (۲۰)

ادم ها همیشه نیستند....

دقیقا ...:)

سلآم صبح بهاریتونپر از شکوفه :)

شبتون پر از ستاره :)

از نظرتون من چجور ادمیم؟خواهش میکنم همه بگین و لطفا هم راستش...

لطفا جواب سوال هارو تو کامنت بگین🙏🙏🙏😶😶😶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط