زندگی یعنی #تُ

زندگی یعنی #تُ
دیدگاه ها (۸)

مِهر را که با نبودنت گذراندم...میشود آبان را اتفاقی بیایی؟با...

من از عشق نمی نویسم فقط....از #تُ می نویسم و عشقخود از کلامم...

که شب ابتدای تمامرازهای من و #تُ ست

سلام ب تک‌تک دوستان گلم شبتون اناری😍 😄

کی دراما یعنی زندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط