“Eydetoooooooon mobarak basheeeeeeeeeeeeee...“

“Eydetoooooooon mobarak basheeeeeeeeeeeeee...“
^_^
دیدگاه ها (۳۹)

doOsesh daram...

خدایا...من میدانمتو هم میدانیک شدنی نیست...حتی اگر معجزه کنی...

Harki j nade dg Likesh nemkonam....hatman bas in joOri bar k...

Delam bad jOor emam reZa mkhad...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط