با این پستای من لابد میگین اخی شکست عشقی خورده نه بابا
با این پستای من لابد میگین اخی شکست عشقی خورده نه بابا
مام مثه همه ایم شاید یکم حساسیم ما دخترا
ولی نمیتونیم بروز ندیم غم مونو
حالمون که بد میشه اوضاع پیج مون همین میشه
همینه ام که هس میخای بخواه نمی خای برو
مرسی از اینکه حال دوخترونه امو درک کردین
کوماسسسس میداااااا
فعلااااا بروبچ
مام مثه همه ایم شاید یکم حساسیم ما دخترا
ولی نمیتونیم بروز ندیم غم مونو
حالمون که بد میشه اوضاع پیج مون همین میشه
همینه ام که هس میخای بخواه نمی خای برو
مرسی از اینکه حال دوخترونه امو درک کردین
کوماسسسس میداااااا
فعلااااا بروبچ
- ۶۷۲
- ۰۶ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط