گئورگی گولسیانی به دلیل تزریق یک آمپول که شش ماه یک بار ب
گئورگی گولسیانی به دلیل تزریق یک آمپول که شش ماه یک بار باید به زانوی او تزریق شود، نتوانسته به ایران بیاید. او فردا در تهران خواهد بود و البته از شنبه امکان تمرین را خواهد داشت. غیبت او با هماهنگی یحیی گلمحمدی است.
- ۱.۳k
- ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط