هعییی روزگار...

هعییی روزگار...
دیدگاه ها (۳)

خسته است...بغل میخواد...امان از بی کسی...

جواب کدوم سوال اشتباهه؟!اسمش رو بی خیال

یعنی چی میتونه باشه؟!کی یه چیز خوشمزه دوست داره؟!

ای کاش فرار می کردم...

هعییی روزگار کثیف😂🤣

هعییی روزگار💔💔💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط