خب تولدم سی آذره. امسال کنکور دارم. اهل ارومیه ام .دیگه ن

خب تولدم سی آذره. امسال کنکور دارم. اهل ارومیه ام .دیگه نمیدونم چی بگم معرفیم خوب نیس😳💙
مرسی بابت نظر لطفت💙
دیدگاه ها (۵)

ماهگرد رل زدنمون مبارک همزاد زیبایم😍😍💙😂#Fatim@mary.bbh

😂😂😂حقیقتا این منم

خدا نصیبتون نکنه😂😂

وقتی کرم از وجودشون میریزه😂😂😂

...خب اینم ادیتم😭☝🏻دوستش دارم😝ولی خوب شد😍💔نمی دونم دارم چی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط