یه سلفی گرفتم از خودم

یه سلفی گرفتم از خودم
(از سر بی کاری🙄)
دیدگاه ها (۰)

من

اگه بابام دست از سرم برداره من اسمم عوض میکنم!!! 😂😂😂🤣🤣🤣

توی این هوای سرد قهوه میچسبه 😋توهم یکی میخوای؟

بچه هااین عکس خودمه عه م رفته بودیم بیرون ولی نتونستم

خب اینم خودم ساختم یعنی چیزه یه جا شبیشو دیدم ایده گرفتم ساخ...

سبحان اللهحوصلم سر رفته😍ایده بدین یه کاری کنم😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط