دیگر احساساتی نیستم...!

دیگر احساساتی نیستم...!

اما به بهایی گزاف...😄
دیدگاه ها (۲۲)

...

‌‌آب ، آب را غرق نمیکندباد ، باد را ویران نمیسازدخاک ، خاک ر...

...❤

...!

هرخونی، یک خون بهایی دارد..

هرخونی، یک خون بهایی دارد..

«برای تمام حرف‌هایی که بلد نیستم بزنم…و به افتخار تمام احساس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط