🐰سوغاتیِ شیرینیه نه؟ من عاشق پیتزاهای هاوایی ام.

🐰سوغاتیِ شیرینیه نه؟ من عاشق پیتزاهای هاوایی ام.
🐰این روزا؟ عاشق پیتزاهای هاوایی شدم.
🐰من قبلا چتربازی کردم.
*خیلی هینت داده بود جئون، ما حواسمون نبود فقط🌚*
دیدگاه ها (۲)

*-من که هیچ تفاوتی نمیبینم..!*

*-این تصادف به ویژه رو هم یادتون نره این وسط!)*

*-این وسط یوخده یاد خنده های بانی طور کوک بیوفتین)*

*-جونگکوک اینجور دوست پسریه که:🐯ازش میخواد اشپزی کنه براش،🐰ا...

عاشق این کلمه‌ها شدم خیلی ممنون😍😍🎀

عاشق این پیرمرد پیرزنه شدم خیلی دلشون جوونه😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط