اومدم منزل داداش . درو دیوار کلا خوشنویسی قاب کرده . منم

اومدم منزل داداش . درو دیوار کلا خوشنویسی قاب کرده . منم از فرصت استفاده کردم و عکسبرداری .....
دیدگاه ها (۰)

سلام الله علی اولاد زهرا

شادی روحش صلوات

ویسگون جان🩸🔪

سلام من دوباره برگشتم ، حسش نبود فعالیت کنم و اره دیگه کلا و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط