💙 💙 💙

💙 💙 💙
دیدگاه ها (۱)

ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻪ …ﺧــــــــــــــــﻮﺩﺕ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﺑﺮﯼﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﻫ...

خسته اونــے نیســتــ ڪہ خـوابــیــده ‬اونـــیـــه ڪہ نـمـیـت...

یا حسین ...❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط