داستانی رو زندگی کن که‌ دوست داری در موردش بخونی

داستانی رو زندگی کن که‌ دوست داری در موردش بخونی
دیدگاه ها (۱)

ای وای بر این صبرِ بی صدای ما

تحمل می‌رود، اما شب غم سر نمی‌آید

شاید غما بزرگ نیستن، دل ما کوچیکه

باید به خدا پیله کرد، چون فقط با او میتوان پروانه شد

#مسی#رونالدو#اگه کسی رو دوست داری لایک کن اگه رونالدو رو دوس...

هرجور دوست داری زندگی کن💞💐

رونالدو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط