♨️رئیسجمهور لبنان طی تماسی با ترامپ خواستار خروج اسرائیل
♨️رئیسجمهور لبنان طی تماسی با ترامپ خواستار خروج اسرائیل از جنوب این کشور شد
در بیانیه ریاست جمهوری لبنان آمده
🔹رئیسجمهور لبنان در این تماس ابراز امیدواری کرده که واشنگتن، اسرائیل را برای خروج از اراضی اشغالشده در جنوب لبنان تحت فشار قرار دهد.
✍از خودشان به خودشان شکایت میبرند!
رئیسجمهور احمق لبنان از آمریکا میخواهد اسرائیل را برای خروج از جنوب لبنان تحت فشار بگذارد🙂
هنوز ساختار واقعی نظم آمریکایی را نشناختهاند.
اسرائیل بزرگترین پایگاه نظامی و اطلاعاتی آمریکا در منطقهست
وقتی آمریکا و اسرائیل را دو بازیگر جدا از هم میبینند، طبیعیست که احمقانه از یکی بخواهند جلوی دیگری را بگیرد.
متاسفانه این سوءبرداشت فقط در لبنان دیده نمیشود!
بعضی از مسئولان ما هم چنین تصور غلطی دارند و تا زمانی که این شناخت اصلاح نشود، تحلیلها و تصمیمها هم روی یک پیشفرض اشتباه بنا خواهد شد که انتهایش برای ما جز خسارت محض نخواهد بود
در بیانیه ریاست جمهوری لبنان آمده
🔹رئیسجمهور لبنان در این تماس ابراز امیدواری کرده که واشنگتن، اسرائیل را برای خروج از اراضی اشغالشده در جنوب لبنان تحت فشار قرار دهد.
✍از خودشان به خودشان شکایت میبرند!
رئیسجمهور احمق لبنان از آمریکا میخواهد اسرائیل را برای خروج از جنوب لبنان تحت فشار بگذارد🙂
هنوز ساختار واقعی نظم آمریکایی را نشناختهاند.
اسرائیل بزرگترین پایگاه نظامی و اطلاعاتی آمریکا در منطقهست
وقتی آمریکا و اسرائیل را دو بازیگر جدا از هم میبینند، طبیعیست که احمقانه از یکی بخواهند جلوی دیگری را بگیرد.
متاسفانه این سوءبرداشت فقط در لبنان دیده نمیشود!
بعضی از مسئولان ما هم چنین تصور غلطی دارند و تا زمانی که این شناخت اصلاح نشود، تحلیلها و تصمیمها هم روی یک پیشفرض اشتباه بنا خواهد شد که انتهایش برای ما جز خسارت محض نخواهد بود
- ۳.۴k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط