خداحافظ رئیس

خداحافظ رئیس
رفتی و من هوادار با غم تنهایی تیمم چه کنم؟!
دیدگاه ها (۲)

از لحاظ روحی احتیاج دارم از خواب بیدار شم و ببینم برانکو دار...

اضطراب :[ 💔

لطفا گمشو :[

نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم...تتلو🛐

تو که رفتی........#کلیپ_غمگین #کلیپ #غمگین #غم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط