جا دارد تیم اقتصادی دولت توضیح دهد چرا زمانی که ارز کالاه
جا دارد تیم اقتصادی دولت توضیح دهد چرا زمانی که ارز کالاهای اساسی را از ۲۸۵۰۰ به ۶۹۰۰۰ تومان افزایش میداد به فکر سفره و معیشت مردم نبود، اما همینکه بورس ریزش میکند یا بانکها دچار کمبود (ناترازی) میشوند، سریعا جلسه گذاشته و از منابع بیتالمال برای جبران زیان آنها هزینه میکند؟!
- ۱۴۳
- ۱۳ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط