شرلییی تو قرار بود یکم واسم بنوازی

شرلییی تو قرار بود یکم واسم بنوازی
دارم همین کارو میکنم لیام داری تورو مینوازم نت به نت بندتو با جزئیات مینوازم تا صدای دلنشین نواختم کل اتاقو پر کنه
دیدگاه ها (۵۲)

از قفلی جدیدم‌ لذت ببرید

چرا اینقدر مرتب و جنتلمن...چه جذاب شدهههه

موقعیت::شرلوک اومده ویلیامو ببره خونه مشترکشون

موقعیت::لوئیس املت پخته

قرار بود براتون ولاگ بزارم که نمیشه سه مدتیه یکم حالم بده و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط