چه شب حال گیریه😥 😔

چه شب حال گیریه😥 😔
دیدگاه ها (۹)

در دو چال گونه ات دنیای من جا میشودعاشق دنیای خویشم لحظه ی خ...

دوست داشتن تو…بساط من است…هیچکس نمیتواند،جمعش کند!♥ ️

اگه زندگی صد دلیل برای گریه کردن به تو نشان می‌دهد تو هزار د...

مواااااظب خودتون باشید😫

نگو گیریه نکردی

حال هر شب من:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط