خودم با خودم 🗿 ته منطقی بودنه🗿خیلی منطقیه اصلا عالی🗿

خودم با خودم 🗿 ته منطقی بودنه🗿خیلی منطقیه اصلا عالی🗿
من کسیو ندارم باهاش گم بشم عوو🗿
دیدگاه ها (۱۰)

برای مسابقه میدونم رریدم🥺😭

یجوریه عکسه حس بدی نسبت بهش دارم🗿

مل موهای قدیمیم🥹الان چتری زدم😢

:بغل اون خیلی قشنگه خیلی : من کسیو ندارم بغلم کنه اما خودم خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط