@@@@@

@@@@@
دیدگاه ها (۵)

@@@@

@@@

زير تاريكي شبديدن مهتاب قشنگ است.چه خيالي است اگر بال ندارم؟...

@@@@

هواللهم وفِّق لكل عملٍ تُوفِّق له بإخلاصٍ تام.الهی، هر عملی ...

#حال_نامعلوم#عکسنوشته

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط