` We are triple s `

` We are triple s `
دیدگاه ها (۲)

من اونیم که سایه هم نداشت ...

ﺗﻤﺎﻡ ﺩﯾﺸﺐ ﺭﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡﺩﻟﺘﻨﮓ ﺑﻮﺩﻡﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ، ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺑﺮ...

مادر بزرگ باچارقدش اشکش را پاک کرد و گفت:آخ دلم می خواست عاش...

دلم گرفته...

We are back 😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط