دختر باس موهاش شلخته باشه /:

دختر باس موهاش شلخته باشه /:
دیدگاه ها (۱)

آشفته تر از موی تو این حال دلِ ماست...

نیست در شهر نگاریکه دل ما ببرد⁉ ️

شاه نشین چشم من تکیه گه خیال توست ...

خدایی چرا دوست دارین دختر موهاش بلند باشه؟

دختر باس حقوقدان باشه☺️☺️🌹❤️❤️امروز رفتم کتابفروشی،کلی کتاب ...

یه چیزایی باس تو خونِ آدم باشه ،مثل گنگ بودن ؛🕶️🫡🪖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط