← دلتنگی →

← دلتنگی →

کیا دلتنگن؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۴)

دلـــم کمی تورا ..دروغ چرا؟!!!!!خیلــــــــــــــــی تورا می...

چـــطـــــــــــــوره خوش سلیقه ها؟؟؟

خوب بودن به اندازه کافی " متفاوت " است..

به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید:" دوستت دارم "بگو...

کیا رفتن که کیا بمونن!!

MBTI

کیا هیئتن کیا کرببلا.. #کربلاـ#کربلایی_محمدحسین_حدادیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط